Rise up
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
▶Добре дошли!
в Калифорния
Форума се върти около престижен Калифорнииски колеж и тайните, който разкрива същността му. Във всеки колеж има отбори борещи се за слава, мъжоретки повдигащи духа именно на тези отбори. Но не във всеки колеж има клуб като този, които е с толкова дълга история. Клуб създаден почти от основаването на колежа. Клуб, в който репутазиите могат да се градят и рушат за ден или по- скоро за вечер. Клуб за който всеки е чувал, ала никой не е сигурен, че съществува ♣Мафия - Във всеки град имаше мафия, а в Калифорния три руски фамилии се бяха наложили. Воюваха не само помежду си, но и с целия свят.
Вход

Забравих си паролата!

recent topics
Latest topics
» [Kostya & Isaack] after 13 years
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeВто Авг 18, 2020 11:13 pm by -Dahlia Nagiev

» kayla and isaack[after 13 years]
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeПон Сеп 26, 2016 9:45 pm by Kayla Nagiev

» Now in our life comes the changes. for good or for bad [vlad ànd kàtya]
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeПон Сеп 26, 2016 2:38 pm by Katya Nagiev.

» it's so strange that autumn is so beautiful; yet everything is dying [isaack and kylie- after 13 years]
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeПон Сеп 26, 2016 2:31 pm by Isaac Nagiev.

» [Davon and Isaack] after 13 years
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeПон Сеп 26, 2016 2:29 pm by Isaac Nagiev.

» [Dhalia & Davon] every time we go in diferent saide, but in the end we are agein
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeПон Сеп 26, 2016 2:24 pm by -Dahlia Nagiev

» Търся си другарче за Гиф
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeСря Сеп 21, 2016 2:35 pm by Kylie Nagiev.

» We don't know who are our enemis [Konstantin & Magnoliya]
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeВто Сеп 20, 2016 9:45 pm by -magnoliya diloyan

» [Konstantin& Dhalia] There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Icon_minitimeВто Сеп 20, 2016 9:43 pm by -Dahlia Nagiev

our team
Alexander Flemming.
administrator
Flor Leroxe.
administrator
Davon Ice.
administrator
-Dhalia Nagiev
administrator
。Park Shin Yoon。
moderator
. Eleanor Baxter
modeator
. Seung Jae Min
modeator
who is online?
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 6 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 6 Гости

Нула

[ View the whole list ]


Най-много потребители онлайн: 31, на Сря Сеп 14, 2016 12:23 am

You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

2 posters

Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 3:47 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_mjm42p34Iq1qd7fc3o4_r1_250
Толкова интересна гледка ли представлявам, Вивиан?


Последната промяна е направена от eleanor baxter.♠ на Нед Сеп 04, 2016 3:52 pm; мнението е било променяно общо 1 път
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Нед Сеп 04, 2016 3:51 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_occtaqxyTH1rg8fy4o8_250
- За незадоволените пубери може би.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 3:53 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_mfypkcPcsE1rrdwmio5_250
Ауч, почти успя да ме засегнеш.
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Нед Сеп 04, 2016 3:58 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_o2axjz8ByX1rztun4o8_250
- Вярно, почти. Ако имаше поне капка морал, вероятно щях.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 4:00 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_mhd0ezBoIA1qh6s1no2_r2_250
Не ти отива да ме мразиш, Виви.
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Нед Сеп 04, 2016 4:03 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_occtaqxyTH1rg8fy4o6_250
- Нито на теб ролята на невинното момиченце, Елинор. И не ме наричай повече така.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 4:05 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_mi63pjBheB1qd7fc3o2_250
И двете знаем, че никога не съм играла тази роля.
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Нед Сеп 04, 2016 4:42 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_o7fm6miHzv1ud7c32o2_250
- Да бе, сигурно. Не се опитвай да заблужаваш точно мен.
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_o7fm6miHzv1ud7c32o4_r1_250
- Никога не си била моя приятелка.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 4:48 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_n069wbBYmL1sp02wlo2_250
Бях, без значение дали искаш да го признаеш или не и знам, че не постъпих правилно с теб. Съжалявам, Ви.
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Нед Сеп 04, 2016 7:10 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_n4x5agi5Ny1t0jxago5_250
- Знаеше, че го обичам и го направи въпреки това.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 7:56 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_n06locQDPk1qd7fc3o3_250
Не знаех какво правя, Ви.
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Нед Сеп 04, 2016 8:54 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_n3ewfje2ha1qmx8nto10_r1_250
- Ти по-добре от всеки знаеше какво означава Макс за мен и колко много заболя, когато се разделихме. И вместо да бъдеш до мен, просто се възползва, че е уязвим и се вмъкна в леглото му. Това никога няма да ти го простя.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by eleanor baxter.♠ Нед Сеп 04, 2016 11:51 pm

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_mpevmaOcz41rg7u7jo4_250
Знам, не постъпих правилно, но в онзи момент го исках повече от всичко, Ви. Беше просто глупав каприз и съжалявам.
eleanor baxter.♠
eleanor baxter.♠
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 246
Join date : 06.07.2016
Age : 25

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Vivianne Flemming. Пон Сеп 05, 2016 12:00 am

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_n4r38uIf9B1r28xr6o4_250
- Да, беше просто каприз за теб.
 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Tumblr_n4r38uIf9B1r28xr6o6_250
- Там е разликата, Елинор. За теб беше каприз, но за мен винаги ще бъде най-истинското нещо в живота ми.
Vivianne Flemming.
Vivianne Flemming.
cheerleader.
cheerleader.

Брой мнения : 231
Join date : 30.06.2016

Върнете се в началото Go down

 You knew me at me best and now you'll see me at my worst. -  eleanor and vivianne Empty Re: You knew me at me best and now you'll see me at my worst. - eleanor and vivianne

Писане by Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите